Pizza og profesjonsprat: Komposisjoner av lys

Elisabeth Thorsen holder presentasjonen "Komposisjoner av lys" på semesterets tredje pizza og profesjonsprat.

Elisabeth Thorsen er utdannet ved Det teologiske fakultet og har blant annet vært prest i Oslo domkirke i mange år. I løpet av fjoråret skrev hun sin første roman. Den handler om en prest under koronapandemien og kaster lys over mange problemstillinger prester er opptatt av, ikke bare under pandemien, men gjennom hele prestetjenesten.

Om "pizza og profesjonsprat"

"Pizza og profesjonsprat" arrangeres tre ettermiddager gjennom høsten. Hver gang vil du få høre interessante presentasjoner av faglig relevante temaer. Etter presentasjonenene samtaler vi om det vi har hørt. Det blir også servert pizza.

Alle på fakultetet er velkomne, men temaene er spesielt rettet mot studentene på teologiprogrammene.

Publisert 8. sep. 2021 15:22 - Sist endret 8. sep. 2021 15:22