Pizza og profesjonsprat: Sveve, stå eller knele - dåpsengler i norske kirker

Elisabeth Andersen holder presentasjonen "Sveve, stå eller knele – dåpsengler i norske kirker" på semesterets andre pizza og profesjonsprat.

Elisabeth Andersen er kunsthistoriker og jobber ved Norsk institutt for kulturminneforskning. Hun har svært god kjennskap til inventar og kirkekunst i norske kirker og vil hjelpe oss til å forstå kunsten som omgir oss i kirkene.

Om "pizza og profesjonsprat"

"Pizza og profesjonsprat" arrangeres tre ettermiddager gjennom høsten. Hver gang vil du få høre interessante presentasjoner av faglig relevante temaer. Etter presentasjonenene samtaler vi om det vi har hørt. Det blir også servert pizza.

Alle på fakultetet er velkomne, men temaene er spesielt rettet mot studentene på teologiprogrammene.

Publisert 8. sep. 2021 15:22 - Sist endret 8. sep. 2021 15:22