Sjelesorgsymposiet 2024: SjeleSORG

Velkommen til Sjelesorgsymposiet 2024.

kvinne i sorg med ansiktet i hendene

Illustrasjon: colourbox.com

Program:

10. 00  Begravelsessamtalens sjelesorg v/ Christine Tind Johannessen, Folkekirkens Uddanning og vidensenter, Løgumkloster.

12. 00  Lunsj

13. 00  Innspill fra praksisfeltet: Sorgkafé og sorgweekend for studenter, v/ Kjersti Østland Midttun, studentprest ved Livssynssåpent samtalesenter for studenter Universitetet i Oslo

14.30   Innspill fra forskningen: Sjelesorg i møte med krig og økosorg v/Lars Johan Danbolt, forskningsleder ved forskningssenter for eksistensiell helse Sykehuset Innlandet og professor ved MF.

16.00   Slutt.

Påmelding

Påmelding skjer gjennom betalingssystemet e-pay. Lenke kommer. Deltageravgift er på kr. 350,- som dekker lunsj.

Meld deg på og betal deltageravgift her!

Arrangør

Det teologiske fakultet, Universitetet i Oslo, VID vitenskapelige høgskole og MF vitenskapelig høyskole
Publisert 4. juli 2024 16:40 - Sist endret 16. juli 2024 15:51