Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs hus, Sem Sælands vei 7.

Cand.san. Lisbeth Thoresen holder sin prøveforelesning for graden philosophiae doctor, under Det teologiske fakultet:

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

Cand.theol. Merete Thomassen holder sine to prøveforelesninger for graden doctor theologiae, under Det teologiske fakultet:

Tid og sted: , Auditorium 1, Georg Sverdrups hus, Molkte Moesvei 39.

Cand.theol. Solveig Østrem holder sine to prøveforelesninger for graden philosophiae doctor, under Det teologiske fakultet:

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

M.Phil. Loreen Iminza Maseno holder sine to prøveforelesninger for graden philosophiae doctor, under Det teologiske fakultet:

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

Cand.theol. Jarle Stormark holder sine to prøveforelesninger for graden doctor theologiae, under Det teologiske fakultet.

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

Cand.philol. Dagny Kristine Johnson Hov holder sine to prøveforelesninger for graden doctor artium, under Det teologiske fakultet.

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

Cand.theol. Adne Njå holder sine to prøveforelesninger for graden doctor theol, under Det teologiske fakultet:

Tid og sted: , Auditorium U40 i Domus Theologica

Cand.san. Kari Gran Bøe holder sine to prøveforelesninger for graden doctor artium, under Det teologiske fakultet: